suviainen

suviainen

tiistai 6. tammikuuta 2015

Kuka, mitä, missä..?

Heips vaan kaikille!

Olen nyt vuosien harkinnan jälkeen päättänyt alkaa kirjoittamaan blogia.
Ennen ei ole vain ole ollut olevinaan aikaa eikä ideoita..

Nyt kuitenkin hetki tuntuu pikkuhiljaa oikealta, pidän paljon kirjoittamisesta ja tykkään jakaa elämääni (tietyssä rajoissa) ja ajatuksiani, mielipiteitäni ja kokemuksiani muiden kanssa vaikka ne joskus saattavatkin hiukan aiheuttaa hämminkiä. :D
Jotkut saattavatkin tietää mut ennestään, ovat ehkä kuullet jotain tai nähneet jossain taikka lukeneet jotain. Jotkut tuntevat sitten ehkä paremminkin vuosien takaa.. Tai voi myös olla ettet ole koskaan kuullut musta mitään mutta sillä nyt ei ole mitään väliä..! :)
Olen pitänyt somesta facebookia lukuunottamatta hiljaiseloa jonkin aikaa kuten monet ovat varmaan huomanneetkin.
Olen etsinyt itseäni, keräillyt voimia ja kahlannut pikkuhiljaa sitten vaikeuksien kautta voittoon.

Päätin aloittaa tämän blogin rennolla meiningillä että kerron vaan olennaisia asioita itsestäni ja siitä mitä tämä blogi tulee pitämään sisällään.

Kuka siis oikein olen??

Olen Suvi. Sukunimeltäni Räsänen.. Toinen nimeni on Karoliina jos jotain kiinnostaa, mutta sitä nyt en oikein missään näkyvästi käytä.
Olen noin 2,5 vuotta tehnyt töitä striptease-tanssijana sekä tehnyt siinä ohessa muutaman aikuisviihdevideon. Mallin töitä myös jonkin verran mutten paljoa.
Taiteilijanimeni on Sofie White. Pelkkää Sofietakin on aika paljon käytetty joka paikassa mutta esim elokuvat löytyy pelkästään tuolla nimellä ja itse pidän siitä enemmän että sitä käytetään kokonaan, kuin vain puoliksi.
Nyt olen kuitenkin määrittelemättömän pituisella tauolla ja en siis tiedä vielä yhtään millon olen palaamassa alan piiriin.
Mulle ei vaan sovi se ajatus että tekisin raskaana ollessa näitä töitä joten pidän äitiyslomaa niin kauan kuin tarve ja olo vaatii.

Mahaakin alkaa jo jonkin verran kuiteskin olla.. :)
Olen syntynyt Outokummussa 10.05.1991. Ikää on siis tällä hetkellä 23v.
Asun Tampereella mutta olen asunut nuoruudestani yli 20vuotta Outokummussa.
Outokumpu on pieni n. 7000 asukkaan kaupunki itä-Suomessa, Pohjois-Karjalassa, ja on mulle erittäin rakas paikka vieläkin mutten sinne ole näillä näkymin palaamassa enää koskaan.
Olen asunut myös mm. Enossa, Kaavilla, Heinolassa ja Joensuussa ja millon missäkin.
Olen onnellisesti kihloissa ja asumme avoliitossa mieheni kanssa ja odotan tällä hetkellä esikoistani hänen kanssaan. Laskettu aika on 4.7. <3
Miehestäni en valitettavasti tänne niin hirveästi kirjoittele koska hän ei halua mitään ylimääräistä näkyvyyttä..
Vakituisia harrastuksia mulla ei tällä hetkellä ole vaan harrastan oman mielentilan ja jaksamisen mukaan. Raskaus aiheuttanut aikamoista väsymystä ja pahaa oloa joten olen aikalailla pysytellyt sisällä viime aikoina ja ollut harrastamatta yhtään mitään..
Pikkuhiljaa alan kuiteskin taas olla voimissain sillä keskivaihe raskaudesta alkoi jokin aikaa sitten, viikkoja tällä hetkellä 14+3. :)
Lemmikeistä sen verran tähän, että meillä on 4 kissaa.
Mulle lemmikit ovat aina olleet perheenjäseniä, kuin omia lapsia. Karvasia ja nelijalkaisia sellaisia.. <3
Kissat tulen luultavasti esittelemään myöhemmin vähän paremmin erillisen otsikon alla.
Elämäni on ollut erittäin tapahtumarikasta tässä viime vuosien ajan niin hyvässä kuin pahassakin ja tulen aika varmasti käsittelemään näitä(kin) asioita blogissani.

Blogin sisältö tulee suurinpiirtein olemaan tätä;
Ihmissuhteet.. Jokaisella on niitä, hyviä ja huonoja, niistä löytyy aina kirjoitettavaa.
Eläimet.. Ne ovat aina olleet erittäin iso osa mun elämääni ja tulevat jatkossakin olemaan ja niistä on mukava kirjoittaa.
Kauneudenhoito.. Tulen antamaan vinkkejä, kerron omista tavoistani hoitaa mm. ihoa, hiuksia jne.
Liikunta.. Aina sillon kun sitä jaksan harrastaa. ;) Voi kunpa saisikin nopeasti jonkun vakituisen liikunta harrastuksen.
Ruoka.. Ruoanlaitto on mukavaa. Mulla tosin aina kausittain tulee ne hetket millon tykkään laittaa ruokaa ja milloin en mutta varmasti tulen tästä asiasta kirjoittamaan sekä jakamaan hypiä reseptejä ja muita vinkkejä.
Raskaana olo/lapsen odotus.. Tämä nyt on hyvin keskeinen osa elämääni tällä hetkellä, aion kirjottaa asiasta jonkin verran mutten kuiteskaan tahdo tehdä tästä mitään raskaus sitä raskaus tätä- blogia.
Pukeutuminen.. Tästä aiheesta tulen kirjoittamaan jonkin verran mutten paljoa sillä olen aika rento pukeutumisen suhteen ja multa saattaa  löytyä päältä välillä vähän mitä sattuu..
Politiikka & maailmanmeno.. Minulla on erittäin vahvoja mielipiteitä joihinkin asioihin ja niistä tulen kertomaan tässä blogissa silloin kun siltä tuntuu.
Elämäntavat yleensäkin..
Ja siis sitten ylipäätän oma elämä.. Kaikki mitä siinä tällä hetkellä tapahtuu tai on tapahtumassa.
Videoita saatan tehdä joistan asioista mutten vielä lupaa mitään.. esim hius-ja kauneudenhoito asioihin liittyen mutta nistä sitten myöhemmin lisää mikäli niitä on tuloillaan.
Tykkään valokuvaamisesta myös erittäin paljon mutten omista kunnon kameraa kun en ole saanut aikaiseksi hankkia sellaista. Yritän kuiteskin saada tänne kuvia laitettua kuitenkin jonkin verran, sillä yksi kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. ;)

Saa kysyä, kommentoida, laittaa sähköpostia taikka olla ihan vaan hiljaa.. kuin vain haluaa.


Mulle saa myös ehdottaa blogeja jotka saattaisivat mua kiinostaa.
Innolla alan uppoutua näiden blogien maailmaan ja etsin seurattavia blogeja joita varmasti löytyy paljon. <3 Tykkään nimittäin myös lukemisesta erittäin paljon, mikäli luettavat tekstit vaan ovat yhtään kiinostavia.


Kaikki kiinnostuneet, tervetuloa seuraamaan ja toivon mukavia lukuhetkiä blogini parissa!

7 kommenttia:

  1. Mites toi porsiminen, oink oink =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pitäähän saparot suorana olla =D

      https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10897914_10205538813927469_3450007225981824144_n.jpg?oh=996dcf34c6df0d4e855f156ba00c8b79&oe=5555FA1A&__gda__=1432723023_78f258c8075230b5d843a24dfdddb3cd

      Poista
  2. suviiii... toivon sulle ja teidän perheelle paljon onnea ja parempaa tulevaisuutta! haluan että tiedät kuinka tärkeä olet mulle!! koittakaa jaksella. t. madball

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaksetaan jaksetaan ja koita sinä kans siellä "landella" pärjäillä.. ;) jospa sielläkin tulis olemaan tää alkava vuosi vähän parempi!

      Poista
  3. Moikka neiti ja onnea perheen lisäyksestä

    VastaaPoista